Ilse van der Klauw

Foto’s:
132

Over onze reis

Vorig jaar hebben we een waanzinnige roadtrip gemaakt door Canada en de VS. Na 25.000 km hadden we er nog lang niet genoeg van. Het afgelopen jaar hebben we in Nederland gewoond en gewerkt en nu is het tijd voor een nieuw avontuur!

Vanaf 20 januari t/m 19 juli gaan we (ik en Joris) naar Afrika. We beginnen in Kaapstad en zijn van plan om via het oosten richting Kenia te rijden om vervolgens dwars door het midden te gaan en via het westen af te dalen naar Kaapstad. We gaan dit doen in een auto (met bakkie/ daktent) die we in/ bij Kaapstad gaan kopen.

We hebben er enorm veel zin in, ook al is het ook een beetje spannend. Ik ga in ieder geval proberen af en toe een berichtje te schrijven en wat foto's en misschien ook wat video's up te loaden.

Bezochte landen

Wij hebben 23 landen (10%) bezocht:

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Griekenland, Italië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.