23. Eerste camping in Leshoto

2 maart 2013 - Cintsa, Zuid-Afrika

23. Eerste camping in Leshoto

Deze foto werd gemaakt op 2 maart 2013 in Cintsa, Zuid-Afrika met een Nikon D5100.

1. Franz:
    9 maart 2013
    Prachtig...die foto's van de zonsopgang. Maar ook die van de ochtend-ezel in de deuropening. Zei die ook nog ie-aaa-ie-aaa terwijl jullie nog aan het slapen waren?
    Ik heb die pass gegoogled. En bij het bekijken van die vergezicht-foto's dacht ik ...maar goed dat daar niet ergens het stuur het heeft begeven...zucht-zucht.
    Groeten, Franz
  2. Luc:
    10 maart 2013
    Hee reizigers,
    allemachtig, wat een schrik! En wat een geluk dat dat stuur het niet in een van de vele haarspeldbochten heeft begeven maar gewoon op een rechte asfaltweg zonder tegenliggers. Je moet er gewoon niet aan denken hoe het ook anders had kunnen aflopen. Maar het is Afrika (TIA!): er gaat weliswaar veel mis en veel kapot maar om de boel een beetje in balans te houden heb je bij al die ongelukken ook de nodige portie geluk. Benieuwd naar de technische details: tandheugel, gebroken stuur kolom? Hoop dat jullie je quotum ongeluk bij deze voor de rest van de reis hebben binnengehaald. Reis wel.
    Luc
  3. Luc:
    10 maart 2013
    PS
    Joris nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je inmiddels weer beter bent. Ilse, bedankt voor de mooie foto's.
  4. Jonne:
    23 maart 2013
    Dag leukerds,
    Wat een mooie verhalen en foto's weer! Jullie zijn echt weer in jullie element he, zo op reis. En bijzondere lieve mensen komen jullie tegen. Dat is echt het voordeel van zelf reizen. Ik wil ook weer! Hoe is de verjaardag van Joris nog geweest, is hij snel weer opgeknapt? Nog gefeliciteerd!
    Veel liefs en x Jonne